رنگ زرد چه تاثیری بر جذب مخاطب در طراحی سایت دارد؟
آیا رنگ زرد برای کارت ویزیت مناسب است؟
با com01 همراه باشید
هر رنگی در خانه میتواند تاثیری مستقیم بر اعضای خانواده بگذارد، شاید با آگاهی از تاثیر رنگها بتوانید فضایی نزدیک به ایدهآلهای ذهنیتان خلق کنید.
رنگها میتوانند آرامش بخش، خوشحالکننده یا حتی اشتهاآور باشند.
از سوی دیگر، رنگها ممکن است کسلکننده باشند و یا حتی به تنشهای عصبی منجر شوند…
رنگ زرد ، (Psychology yellow)زرد از دسته رنگهای گرم است.
این رنگ نماد خلاقیت، امیدواری، مثبتگرایی و احتیاط است.
اگر اتاق کوچک و تاریکی دارید رنگ زرد یکی از بهترین گزینههایی است که میتوانید برای روشن ساختن و وسیعتر نمایان کردن این فضا استفاده کنید.
رنگ زرد در کنار هر روانشناسی رنگها – نور دیگری میتواند روانشناسی رنگها (Psychology yellow)- نور جداگانهای محسوب شود.
بر اساس پارهای از تحقیقات کارشناسان به این نتیجه رسیدند که قرار گرفتن طولانی مدت در کنار رنگ زرد باعث تقویت حافظه و تحریک گردشخون میشود.
این رنگ به شدت اشتهاآور است.
اگر فضایی گرم، پر از انرژی و شادیبخش میخواهید بهتراست این رنگ را انتخاب کنید.
این رنگ برای آشپزخانهها و راهروها یکی از بهترین گزینههای انتخابی است. قرار گرفتن در کنار رنگ زرد برای مدت طولانی میتواند به مثبتگرایی و خوشبینی شما کمک کند.
روانشناسی رنگ ها در طراحی وب سایت
یکی از مهمترین مسائلی که در طراحی وب سایت قابل توجه است اهمیت به روانشناسی رنگ ها می باشد.
روانشناسی رنگ ها به معنی نحوه تاثیر رنگ ها بر رفتار و احساس انسان است.
بنابراين يك مدير بر اساس سياستهايي كه براي جذب مخاطب و ايجاد فضاي اطمينان در وبسايت دنبال ميكند، بايد با كمي آگاهي در مورد روانشناسي رنگها ، خطمشي طراح وب را در رنگبندي صفحات مختلف وبسايت مشخص كند.
رنگ زرد در سایت :
در تجارت درخواست از نوع روشنفکرانه است و برای تاکید نیز خوب است. زرد باعث افزایش تمرکز شده، سوخت و ساز را زیاد میکند و سخت ترین رنگ برای چشم هاست.